Monday, January 10, 2011

Makaron z Kurczakiem i Fasolą



Fajnie wygląda na talerzu i dobrze też smakuje. Taka propozycja na troszkę inny obiad:) Nam bardzo smakowało i pewnie jeszcze kiedyś do przepisu wrócę. 
Polecam do wypróbowania:) Opierałam się na przepisie (po lekkich modyfikacjach), który mam w moich notatkach ale niestety nie wiem gdzie go znalazłam. 
Przepis dodałam do akcji Durszlaka "Kurczak na 1000 sposobów"


Składniki:

350g/12oz makaronu kokardki (lub innego)
1/2 dużej cebuli
1 papryka czerwona
2 garści zielonej fasolki (może być mrożona)
1/2 puszki czerwonej fasoli (u mnie kidney beans) - puszka = 425g/15oz
1/2 puszki białej fasoli (użyłam garbanzo beans) - puszka = 425g/15oz
400g/14oz pomidorów w puszce
1 łyżeczka śmietany
1 pierś z kurczaka (można dać 2 piersi jeśli chcecie mieć dużo mięska)
sól, pieprz
oliwa z oliwek

Wykonanie:

Makaron ugotować. 
Na patelni rozgrzać oliwę, dodać posiekaną cebulę i podsmażyć chwilkę. Następnie dodać pokrojoną w paseczki paprykę a potem resztę warzyw (fasolkę zieloną, oraz obie fasole z puszki). Poddusić chwilkę po czym dodać pomidory z puszki. Wymieszać dobrze, dusić chwilkę rozgniatając troszkę większe pomidory po czym dodać śmietanę. 
Na osobnej patelni lub w piekarniku upiec kurczaka. Pokroić w kostkę.
Do makaronu dodać upieczonego kurczaka, duszone warzywa i wszystko dobrze wymieszać.
Podawać.

Polecam i smacznego!:)

1 comment:

Thanks for stopping by!:)