Tuesday, May 22, 2012

Wafle z Galaretką

English Version


Bardzo smaczne i fajnie wyglądające wafelki:) Możecie sobie dobierać kolory jakie tylko chcecie i za każdym razem mogą być inne i z wyglądu i w smaku:) Jedyny minus jaki w nich znajduję to jak dla mnie bardzo czuć masło. Ale i tak są smaczne i moge polecić dla małych i dużych wielbicieli wafelków:) Przepis z Wielkiego Żarcia (lekko zmodyfikowany).

Składniki:

1 opakowanie wafli (150g/5.3oz)
226g/8oz masła (2 sticks)
1 szklanka kremówki (lub słodkiej śmietanki 30%)
1 galaretka (85g/3oz) - u mnie cytrynowa
1/2 szklanki cukru

Wykonanie:

Masło, kremówkę oraz cukier umieścić w małym garnuszku i podgrzewać aż masło się rozpuści całkowicie.


Następnie wsypać galaretkę, wymieszać dobrze i zagotować.


Masę pozostawić do przestudzenia. Prawie zimną przekładać wafle.


Następnie wafle obciążyć, np. deską i miską i włożyć do lodówki na 3-4 godziny.


Kroić i podawać.


Polecam i smacznego!:)

2 comments:

  1. Wafelki! Świetny pomysł, z tą galaretką:)

    ReplyDelete
  2. O jaki fajny pomysł. A ja ostatnio wyrzuciłam całą paczkę wafli, bo nie wiedziałam, co z nimi zrobić

    ReplyDelete

Thanks for stopping by!:)