Tuesday, May 15, 2012

Koktajl z Awokado

English Version


Bardzo dobry i zdrowy koktajl:) Ważne aby użyć bardzo dojrzałych owoców wtedy nie będzie problemu ze zmiksowaniem ich na jednolitą "papkę":) Mnie smakował bardzo, może i Wam posmakuje? Ja użyłam kefiru o smaku granatu ale równie dobrze można dodać zwykły kefir albo, np. truskawkowego. Granat dodał mu jednak dodatkowego, ciekawego posmaku:) Polecam do wypróbowania:) Po schłodzeniu będzie idealny na cieplejsze dni:)

Składniki (na 750ml):

1 1/2 dojrzałego awokado
1 mango (również mięciutkie powinno być)
1 łyżka soku z cytryny
2 szklanki kefiru (ja użyłam kefiru o smaku granatu)

Wykonanie:

Wszystkie składniki wrzucić do blendera i zmiksować aż powstanie jednolita masa o konsystencji dość gęstego kremu. Gdyby było dla Was za gęste to można dodać więcej kefiru lub mleka. Można podawać odrazu lub schłodzić w lodówce.


Polecam i smacznego!:)

3 comments:

  1. Coś idealnego dla mojego Połówka;)

    ReplyDelete
  2. Lubię eksperymenty z awokado, a koktajlu akurat nie miałam okazji próbować :)

    ReplyDelete

Thanks for stopping by!:)