Thursday, January 26, 2012

Seriale - Zabawa Blogowa


Witam! Dzisiaj będzie niekulinarnie:)

Zostałam zaproszona do zabawy blogowej przez Aleex z bloga "W mojej Kuchni":) Dziekuję bardzo:)
Zazwyczaj nie uczestniczę w tego typu akcjach ale dla seriali zrobiłam wyjątek:)
Co trzeba zrobić?
Ano w kolejności:

1. Opublikować banerek zabawy:


2. Napisać od kogo dostało się zaproszenie:

                           Zaprosiła mnie Aleex z bloga "W mojej kuchni"

3. Zaprosić co najmniej 5 innych blogów do zabawy:

                          Zapraszam więc kilka z moich ulubionych blogów:

                                          Aciri "Bajkorada"
                                          Mania179 "Słodkie Inspiracje"
                                          Nat. "Kulinarne Podróże"
                                          Tosia i Śliwka "Burczy mi w brzuchu"
                                          Panna Malwinna "Filozofia smaku"
                                          Leni "Pretty-Uglies"
                                          Karmel-itka "U Karmel-itki"

4. Wymienić i opisać kilka swoich ulubionych seriali:

Ja mam to szczęście, że jak mi się nie uda oglądnąć jakiegoś odcinka serialu to zawsze mogę go nagrać i oglądnąć następnego dnia:) Zawsze wieczorową porą, gdy już dzieci śpią i nic nie mam do zrobienia, zasiadam na mojej sofie, pod kocykiem i delektuje się czasem dla siebie:) Czasami przysypiam jak dzień miałam ciężki tak więc tym bardziej nagrywanie wskazane:)))
Moje seriale to seriale amerykańskie. Do polskich nie mam dostępu ale z tego co słyszałam, niektóre można już oglądnąć w Polsce:)

Te naprawdę ulubione to:

a) "Parenthood" - perypetie rodziny Braverman na czele z seniorem rodu, czwórką rodzeństwa (dwóch braci, dwie siostry) oraz ich dzieci a także przyjaciół. Każdy rodzic powinien oglądać. Czasami można się pośmiać do łez a czasami zapłakać. Taka rodzinna saga ale naprawdę przedstawiona w zabawny, ciekawy i intersujący sposób! Uwielbiam śledzić ich losy, problemy, zaskakujące czasami sytuacje i takie codzienne życie, z którym każdy rodzic mógłby się zidentyfikować.

b) "Bones" - to chyba w Polsce również można oglądać. Dr. Temperance "Bones" Brennan jest po prostu niesamowita! Z jednej strony niesamowita inteligencja, wręcz geniusz w dziedzinie antropologii, co sprawia, że wraz z agentem FBI Seeley Booth, żadne morderstwo im nie straszne a z drugiej strony całkowicie "niedostosowana", można by rzec, społecznie i emocjonalnie, wszystko traktująca ściśle naukowo i wręcz do bólu logicznie i nie mająca problemów z poinformowaniem drugiej strony o tym co właśnie wymyśliła czy raczej wydedukowała, nawet jeśli jest ona całkowicie nie na miejscu w ocenie zwykłego śmiertelnika! Uwielbiam oglądać ten serial chociażby dla tych dialogów między Bones a Booth!:) Super zabawa!

c) "Hawaii Five-O" - ten serial warto oglądać dla pięknych hawajskich widoków:) Serial kryminalny ale także historia osobista głównego bohatera detektywa McGarrett, który poszukuje na Oahu zabójcy swojego ojca a w między czasie jest leaderem grupy Five-O zajmującej się rozwiązywaniem trudnych zagadek kryminalnych. Warto zobaczyć - nawet tylko od czasu do czasu, aby pomarzyć o tych plażach:)

d) "Person of interest" - nowa seria, bardzo interesująca i ciekawa. Mr. Reese (oficjalnie nie żyjący, były agent CIA) wspólnie z milionerem i geniuszem Mr. Finch pomagają ludziom, którzy popadają w kłopoty. A skąd wiedzą, że ktoś ma kłopoty? A no właśnie z pomocą przychodzi im maszyna stworzona właśnie przez pana Finch, która od czasu do czasu daje im Social Security Number osoby, której życie jest zagrożone. Zadaniem pana Reese jest unicestwienie tegoż zagrożenia. Do tego dużo osobistych przygód i kłopotów głównych bohaterów oraz ścigająca ich detektyw Carter i mamy naprawdę ciekawą serię.

e) i na koniec wymienie jeszcze takie seriale jak "CSI" czy "NCIS" czy też "Criminal Minds" - kryminalne, które lubię od czasu do czasu śledzić i obserwować co też można zrobić aby złapać i ukarać tego złego:)

Pozdrawiam wszystkich oglądających i lubiących seriale:)
Marzena

5 comments:

  1. Bardzo dziękuję za zaproszenie, ale u siebie zabawy nie będę kontynuować, bo ja nie oglądam seriali:). Kiedyś oglądałam Ostry Dyżur i równolegle nasz Na dobre i na złe, ale to tak dawno temu, że nie ma się o czym rozpisywać. Nie mniej jednak miło mi było poczytać o Twoich ulubionych:) Jeszcze raz dziękuję za to wyróżnienie i pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aciri: oczywiscie jak chcesz:) nie ma obowiazku:) Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  2. Moim ulubionym serialem jes The Big C opowiadający o zmaganiach z rakiem kobiety która chce żyć pełnio życia.

    Ogólnie to rysuje i zapraszam do mojego bloga i ocene
    pozdrawiam pszytulny blog

    porysowane.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje za odwiedziny:) WIdzialam Twoje rysunki - bardzo ladne:)

      Delete

Thanks for stopping by!:)